для підприємств житлово-комунального господарства


Реєстрація ОСББ

Зареєструємо для Вас ОСББ з урахуванням усіх вимог законодавства України для набуття статусу неприбуткової організації.

Етапи реєстрації ОСББ

1
Консультація
Телефоном або при особистій зустрічі проконсультуємо Вас про процедуру реєстрації ОСББ та «підводні каміння», з якими можна зіткнутися.
2
Формування ініціативної групи та заповнення анкети
Ми надсилаємо Вам на e-mail анкету, в якій потрібно заповнити дані для початку роботи.
3
Скликання та проведення установчих зборів
Ми готуємо проєкти документів (повідомлення для мешканців, протокол зборів, статут ОСББ), дистанційно супроводжуємо процедуру проведення зборів та підписання всіх документів.
4
Державна реєстрація ОСББ
Подання документів та реєстрація ОСББ проводиться протягом 2−3 днів від дня отримання документів від Вас.
5
Набуття статусу неприбуткової організації
Після завершення реєстрації Ви отримаєте
  • статут
  • протокол загальних зборів співвласників багатоквартирного будинку
  • виписка
  • опис поданих на реєстрацію документів
  • відомості з ЄДРПОУ (статистика)
  • наказ про початок роботи Голови правління ОСББ
  • печатка
  • рішення про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій
Після завершення реєстрації Ви отримаєте
  • статут
  • протокол загальних зборів співвласників багатоквартирного будинку
  • виписка
  • опис поданих на реєстрацію документів
  • відомості з ЄДРПОУ (статистика)
  • наказ про початок роботи Голови правління ОСББ
  • печатка
  • рішення про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій
Виберіть оптимальний тариф
Самостійний
  1. Підготовка документів.
  2. Дистанційне супроводження проведення загальних зборів співвласників.
  3. Подання документів на реєстрацію та отримання готових документів, а також реєстрація неприбутковою організацією провадиться майбутнім головою ОСББ або іншою особою. Юрист детально консультує про те, які документи, куди і коли подаються.
2100 грн.*
Під Ключ
  1. Підготовка документів.
  2. Дистанційне супроводження проведення загальних зборів співвласників.
  3. Подання документів на реєстрацію юристом та отримання готових документів, а також реєстрація неприбутковою організацією.

3500 грн.*
* Послуги пошти, нотаріальні послуги, друк, довідка статистики – оплачуються окремо.
* Вартість актуальна, якщо відомості про співвласників буде внесено замовником у форму, розроблену нашою компанією. Якщо форму заповнюватиме наш юрист, то до вартості додається 15 грн. за кожного співвласника.
ТЕСТ
Як зареєструвати ОСББ?
Перевірте, чи все Ви знаєте про процедуру реєстрації ОСББ
Почати тест
Яка мінімальна чисельність ініціативної групи для створення ОСББ?
Далі
Перевірити
Дізнатись результат
Чи може ОСББ бути створено на два сусідні будинки?
Далі
Перевірити
Дізнатись результат
Хто має право підписувати статут ОСББ?
Далі
Перевірити
Дізнатись результат
Протягом якого часу колишній балансоутримувач забезпечує передачу технічної документації?
Далі
Перевірити
Дізнатись результат
Хто обирає голову зборів учасників?
Далі
Перевірити
Дізнатись результат
Який виконавчий орган передбачено для ОСББ?
Далі
Перевірити
Дізнатись результат
Який принцип підрахунку голосів за підсумками зборів учасників ОСББ?
Далі
Перевірити
Дізнатись результат
Періодичність проведення зборів (крім обов'язкового 1 разу на рік) встановлюється:
Далі
Перевірити
Дізнатись результат
Рішення приймається шляхом
Далі
Перевірити
Дізнатись результат
Ви пройшли тест до кінця, а значить, Вашого ентузіазму вистачить, щоб розібратися в реєстрації ОСББ детальніше!
Пройти ще раз
Ви непогано знаєтеся на питаннях створення ОСББ, але подумайте, чи потрібно це Вам, якщо можна довірити реєстрацію професіоналам?
Пройти ще раз
Ваші знання близькі до ідеалу. Вам терміново потрібно створити ОСББ та очолити його!
Пройти ще раз
ООО «АУДИТ-АЛЬЯНС»
03150, Киев, ул. Казимира Малевича, 86 Г, офис 404